Our Work Left

Lafarge Romania
Promotie Nationala


Lafarge si 23 Communication Ideas lanseaza promotia cu salarii pe iarna pentru meseriasi: “Cu Romcim si Multibat, la iarna esti avantajat!”

Din 1 iunie pana pe 31 august, cei care trimit codul promotional din interiorul sacului de Romcim si Multibat pot castiga unul dintre cele 100 de salarii-premiu de 1000 de Euro sau una dintre cele 1000 de salopete.

Campania este construita plecand de la faptul ca, in perioada off-season de constructii, meseriasii raman fara venituri. Romcim si Multibat vor acoperi, pentru 100 dintre ei, salariul pe iarna. Ideea de creatie construieste cu umor pe “confuzia” personajului principal in legatura cu anotimpurile vara/ iarna.

Bogdan Naumovici: “Spotul Lafarge este, pana acum, cel la care am lucrat cu cea mai mare placere, in 2015. Ati crede, probabil, ca se datoreaza lucrului cu Adrian Vancica si unui scenariu cu delir haios. Nu v-ati insela prea mult, comedia e rara in calupul publicitar, imi era dor de ea, iar de Vancica ma leaga multe amintiri din vremea in care se trezea legat cu niste catuse roz de pat, aducea un caine vagabond drept cadou de Craciun sau era imaginea Zilei Barbatului. Insa surpriza si placerea mea au venit din redescoperirea unui gen de client pe care mai ca il credeam disparut. Un client care isi intelege si isi pretuieste consumatorul suficient de mult incat sa ii dea acestuia ce vrea: poveste, umor, personaje, entertainment, nu doar marketing talk. Un client care isi pretuieste suficient agentia incat sa o si ascullte, daca tot o plateste. Un client care a lasat ca mesajul sau promotional, ba chiar si numele brandurilor lui, sa fie spuse razand, pentru ca se potrivea si pentru ca nu s-a mai facut niciodata. Motive pe care nu le-ar intelege nici un focus grup. Costin Borc, Monica Tudor, Diana Giurgiuvanu, multumim pentru un proiect facut cu zambetul pe buze.”

Acesta este primul proiect la nivel national dezvoltat impreuna, de Lafarge si 23 Communication Ideas (www.agentia23.ro), in urma pitch-ului de strategie si creatie din vara lui 2014.