News


Noile campanii Flanco poarta de acum semnatura 23, shop-ul de idei condus de Bogdan Naumovici

Creatia si strategia campaniilor Flanco vor purta semnatura agenției 23 Communication Ideas, shop-ul de idei condus de Bogdan Naumovici. In plin avant, activand „cu toate panzele sus” pe o piata competitiva, Flanco a ales sa colaboreze cu echipa agentiei 23, in cadrul unui parteneriat de viitor. Echipa tanara, dinamica, cu idei si cu traditie in publicitate pe segmentul de retail electro-IT a fost factorul determinant in alegerea agentiei 23. Parte dintr-un amplu plan de comunicare si de pozitionare a brandului Flanco pe piata retailului de electronice, electrocasnice si IT, prima campanie Flanco sub semnatura 23 a debutat pe 7 noiembrie. Sub sloganul „Flanco. Mereu peste asteptari”, campania se va desfasura pe TV, in mediul online, in magazine, dar si in alte medii. Aceasta este centrata pe întâmplari reale desfasurate in magazinele Flanco, in care multi clienti au fost surprinsi si filmati cu camere ascunse. Imaginile isi propun sa ilustreze surprizele pe care Flanco promite sa le realizeze in toate magazinele sale. “Am învatat ce înseamna brandul Flanco, am studiat portofoliul de clienti, am trait experienta de cumparare din magazin, am vorbit cu oamenii Flanco, atat la sediul central, cât si in magazine. M-am simtit bine, am întalnit oameni amabili, sfaturi pertinente, o atmosfera placuta. Exact aceste sentimente trebuie sa fie transmise si prin comunicarea realizata de Flanco. Intr-o piata in care ofertele, preturile, gama de produse, numarul de magazine si raspandirea teritoriala sunt cam la egalitate, experienta de cumparare si surprizele placute care te asteapta la Flanco sunt cele care pot face diferenta.” a declarat Bogdan Naumovici, Managing Partner 23 Communication Ideas. “Am ales o agentie atât cu experienta si succes dovedit în electroretail, cât si cu o solida orientare pro-business, o agentie care sa înteleaga provocarile domeniului si care sa vina cu solutii de comunicare menite sa rezolve cu succes aceste provocari.” a adaugat Violeta Luca, CEO Flanco. Echipa 23 care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Bogdan Naumovici (Managing Partner), Bogdan Costin (Director de creatie), Antonio Marzavan (Copywriter), Alexandru Pomana (Strategic Planner), Laurentiu Semeniuc (Strategic Planner), Raluca Borascu (Brand Communication Manager) si Elena Livinti (Brand Communication Director). Din partea Flanco, Marina Zara (Marketing Director) si Violeta Luca (CEO) s-au implicat pe tot parcursul realizarii campaniei. Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati Olga Sanda, PR Manager Leo Burnett Group, telefon: 0751.751.368, e-mail: olga@thepractice.ro