News


Alfers evoca placerile simple in noua campanie de comunicare semnata 23 Communication Ideas

23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a napolitanelor Alfers, in contextul introducerii pe piata a unui nou ambalaj si a patru noi arome. Debutand luna aceasta, campania de comunicare introduce o serie de trei spoturi TV: Pescuitul”, „Poker” și “Barbeque”.

 

Despre noile produse, Laurentiu Semeniuc declara ca: “Alfers a devenit liderul pietei de napolitane neglazurate respectand o reteta simpla a succesului: produs foarte bun si pret accesibil. Fara sofisticarii irelevante, fara pacaleli cu gramaje sau pungi voluminoase in care platesti mai mult aerul dintr-insele, decat produsul. O alta realitate, a categoriei, de data aceasta, este ca napolitanele reprezinta o placere simpla, un mic rasfat, un dulce intre mese, fara a fi consumate neaparat pentru a tine de foame, ci mai degraba cand simt nevoia de ceva dulce si bun.”  

Anul acesta aromelor consacrate Alfers: cacao, vanilie, lamaie si 2 Creme li se alatura combinatii la fel de simple si delicioase: cafea cu frisca, cacao cu lapte sau lamaie cu menta. Noua gama Alfers este ocazia perfecta de comunicare si de reimprospatare a imaginii intregului brand, dar ramanand consecventi criteriilor care i-au consacrat pe piata: produs extraordinar, arome de baza care plac romanilor si promisiunea ca primesti chiar mai mult decat platesti. Pentru ca, nu-i asa, placerile simple, ar trebui sa ramana asa. 

„Campania dramatizeaza intocmai acest gand, exemple de placeri simple care in mod surprinzator se complica, transformand ceea ce in mod normal ar fi trebuit sa fie simplu si placut, in ceva cu consecinte nu tocmai imbucuratoare. Este modul creativ de a transmite promisiunea marcii Alfers, o placere simpla, fara surprize neplacute pentru consumatorii sai.a adaugat Laurentiu Semeniuc, Partener 23.

Campania de comunicare se va desfasura atat pe TV, cat si in mediul online si la punctul de vanzare.