News


Pentru 23 Communication Ideas doar gustul premiilor Gold Effie conteaza

La Gala Effie Awards 2013, Bogdan Naumovici si Laurentiu Semeniuc s-au urcat de doua ori pe scena, pentru a ridica trofeele de aur in doua categorii ravnite de toata industria: Bauturi Alcoolice-Bere si Sustained Succes, categoria care premiaza performanta in vanzari pe o perioada de cel putin 3 ani. Ambele premii au fost singurele acordate in respectivele categorii. “Ma bucur mult pentru premiile luate, din doua motive: primul, ca am castigat singurul trofeu acordat in categoria Bere, o categorie care comunica intens, cu multi jucatori importanti si de o competitivitate extrema. Al doilea motiv este recunoasterea obtinuta pentru cei 3 ani de campanii Ciuc, care demonstreaza ca teama marketerilor care cred ca publicul reactioneaza doar la argumente rationale, legate de produs, este nejustificata. Iata ca, de 3 ani incoace, Ciuc castiga premii de eficienta cu o campanie asa cum se faceau pe vremuri la bere: fun, competitiva, indrazneata, care nu te innebuneste vorbind despre malt, hamei, apa fara parabeni sau alte moaste sfinte la care se inchina marketerii berari de rit nou.” a declarat Bogdan Naumovici, managing partner al agentiei.

Partener si el in 23 Communication Ideas, Laurentiu Semeniuc a completat: “Ne-am pozitionat mereu ca un shop de idei, nu de ore facturabile, care rezolva probleme de business prin solutii de comunicare. De aceea, premiile care recunosc eficienta solutiilor noastre pentru business sunt cele mai importante pentru noi. Nu ne laudam cu cat de haioase sau traznite sunt solutiile noastre, ci cu ce rezultate produc, asa cum se vede foarte lesne pe noul nostru site,  agentia23.ro ”.